مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 11:052023-06-10سياسي

موکب ثارالله برای پذیرایی از زائران  هرمزگانی در مرز شلمچه تجهیز شد


امکاناتی برای موکب ثارالله که متعلق به هرمزگان است در مرز شلمچه فراهم کرده ایم.

  - ایسنا/هرمزگان نماینده عالی دولت در هرمزگان گفت: امکاناتی برای موکب ثارالله که متعلق به هرمزگان است در مرز شلمچه فراهم کرده ایم.

  مهدی دوستی صبح امروز (20 خردادماه) در دیدار با مجید نامجو، جانشین رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور، تأکید کرد: با توجه به بعد مسافتی که از بندرعباس تا مرز شلمچه وجود دارد تلاش داریم که تمهیداتی برای استراحت و پذیرایی از زائران هرمزگانی قبل از ورود به عراق بیاندیشیم بر همین اساس امکاناتی برای موکب ثارالله که متعلق به هرمزگان است در مرز شلمچه فراهم کرده ایم.

وی با اشاره به وحدت حاکم در استان میان شیعه و سنی و ارادت اهل سنت به اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، عنوان کرد: برادران اهل سنت نیز علاقه مند هستند که در راهپیمایی اربعین حضور پیدا کنند اما لازم است که جهت اعزام اهل سنت شرایط ویژه تری فراهم شود از این رو درخواست همکاری و اندیشیدن تمهیداتی از سوی ستاد عتبات عالیات هستیم.

استاندار هرمزگان اظهار کرد: در بحث تقویت زیرساخت های ستاد عتبات عالیات استان و تامین ایاب و ذهاب و تغذیه قطعا نهایت همکاری را خواهیم داشت تا راهپیمایی بزرگ اربعین و اعزام ها با کمترین مشکلی انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب ثارالله برای پذیرایی از زائران  هرمزگانی در مرز شلمچه تجهیز شد

موکب ثارالله برای پذیرایی از زائران  هرمزگانی در مرز شلمچه تجهیز شد